27.4.2013

Toivomuksia ;)

Olen ajatellut jo pitkään tehdä tälläisen "toivomus listan", mitä tarttis ostaa näin kevään/kesän kunniaksi
 ja ehkä jotain sellaistakin, mikä ei ole 100% tärkeetä.

Mutta Siis Asiaan

1. Nimilaatta, on ollut jo kauan mielessä ja parikin kertaa oon ollut ihan sillain, että meen tilaan sen mustista&mirristä huomenna, mutta aina vaan on jäänyt. Ajattelin, että ''etupuolella lukis'' Jesse ja ''takapuolella'' mun puhelin numero ja ehkä oma nimeni. Oon aatellyt, että se ois sydämmen muotoinen, hopea, kullan tai punasen värinen, turkoosi ois kans tosi söde :D Jos nyt hakis kesäks sille, koska se on aika paljon iskällä ja mökill' vapaana.

kuvahausta :D Laatu....


2. Pelastusliivit, halusisin kokeilla ensin, että auttaisko ne siihen, kun/jos Jesse ui niin siihen räpiköimiseen ja siihe ''kilpauinti tyylii'', koska jos se auttais niin omat liivit ois sit tosi kätevät. Mutta nyt ois tarkotus nää ostaa tän kesän aikana.

Itseasiassa oon kyyläilly netistä aika paljon nyt hinto, malleja yms. Ja it oon vertaillut. Muutama liivi ois varmaan suhk. sopivan kokoisia.




3. Semonem kiva t-paita ois kiva tolle kesäks tai uus huivi. Meillähän on yksi huivi, väriltään mustavalkoinen pääkallojen kera. Mutta mitään T-paitaa ei ole ja siihen haluisin jonkun kivan tekstin englanniks :) Saas nähä tuleeko viel tän kesän aikana semmosta tänne :3       
                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti