19.6.2014

30 faktaa (:

Ajattelin tähän väliin tehdä itsestäni 30 faktaa, koska moni haluaa näköjään tietää allekirjoittaneesta enemmän ja minun tulevaisuudesta, otan tähän faktoihin, mukaan ihan perus juttua, sitten osa tulevaisuutta ajatellen yms.

1.   Olen asunut koko ikäni Hämeenlinnassa.
2.   Olen syntynyt heinäkuussa 1998, eli täytän tänä vuonna 16 vuotta.
3.   Olen aina ollut "hyvä"  koulussa, keskiarvo aina ollut 8,0 tai parempi.
4.   Olin 13-vuotias, kun sain Jessen.
5.   Olen 2 vuotta harrastanut agilityä Jessen kanssa.
6.   Olen oikea kätinen.
7.   Hain yhteishaussa Lyseon-, Kaurialan- ja  Parolan lukioon sekä Kannuksen kennel-linjalle.
8.   Haaveilen tällä hetkellä red merle Australianpaimenkoira nartusta.
9.   Vanhenpani erosivat, kun olin 10 vuotias.
10. Lempiaineeni koulussa on matikka, liikunta ja yhteiskuntaoppi/ historia.
11. Tulevaisuudessa haluisin tehdä töitä koirien parissa, pari mielenkiintoista ammattia olisi,    
      kuten huumekoiran- tai rajavartijakoiran ohjaaja. Myös eläinlääkärin ammatti kiinnostaisi.
12. Minulle ei ole sisaruksia eikä sisko-/velipuolia, eli olen perheen ainoa lapsi.
13. Mökkimme sijaitsee iskältä noin 10minuutin ajomatkan päässä.
14. Isälläni on maatila.
15. Kesällä tykkään uida paljon, jonka takia viihdyn paljon myös mökillä kesäisin.
16. Sain viime vuoden elokuussa mopokortin ja mopon.
17. Jännitän yleensä kisoja esim. Agilityssä, oli virallinen tai ei, samaten melkein kaikissa muissakin kisoissa,         mätsäreissä en enään jännitä.
18. Horoskoopiltani olen leijona.
19. Halusin nuorempana ja edelleen haluaisin harrastaa jääkiekkoa, ja kävin myös 6-7 vuotiaana                         tutustumassa kys. lajiin, mutta kalliin kausimaksun takia, en aloittanut kys. harrastusta.
20. Aina, kun tutustun uusiin ihmisiin olen kauhean ujo, mutta lopulta sitä juttua alkaa riittään.
21. En ole harrastanut kunnolla mitään lajia nuorempana kävin sellaisessa liikunta kerhossa ja nykyään talvisin       E-hkkn jäsenten kanssa pelaillaan sählyä.
22. Päättötodistuksen ka oli 8,4.
23. Haluaisin matkustaa enemmän ja tehdä lomamatkoja enemmän äitin tai isäni kanssa.
24. Seuraan vain muutamaa tv-sarjaa, jotka ovat Salatut Elämät, Uusi päivä, Nymfit ja                      
      Vampyyrinpäiväkirjat.
25. En tykkää lukea romaaneja, joissa teksti on pienellä, vaan missä on vähän isommalla se teksti. Sarja               kuvissa pikku teksti ei haittaa minua.
26. Haluaisin olla enemmän aamuihminen kuin iltaihminen, koska meilummin heräisin aikaisin ja menisin aikaisin nukkuun, kuin että nukun pitkään, kun valvon niin myöhään.
27. Lempivärini on musta, valkoinen ja punainen.
28. Mikään kouluaine ei ole inhokki, mutta esim. englantia ja ruotsia en opiskele niin innokkaasti kuin muita aineita.
29. Haluaisin kissan pennun :3
30. Pääsin opiskelemaan Hämeenlinnan Lyseon lukioon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti