14.9.2013

Agilitytreeni 11.9.-13 ja viime viikonlopun kisoista pientä sepustusta

Viikonloppuna olin Ehkk:n järkkäämissä agilitykisoissa töissä. Lauantaina aamupäivän, sekä lauantaille leivoin puffettiin vähän sekä sunnuntaina olin iltapäivän töissä. Olin molempina päivinä käsiajanottaja. Siinä samalla, ehti toosi hyvin kattoon koirakoita, lauantaina kolmosluokkaisia, sekä sunnuntaina pari ykkösen rataa ja kaikki kakkosten radat. Sunnuntaina otin/sain Jessellekkin JO kisakirjan agiin, jos nyt ennen ens kesää sais edes muutamat merkinnät sinne :D

Keskiviikkona oli jälleen agitreenit, jotka olivat toiseksi viimeiset treenit ''kesäkaudella'' ja sitten ois viikon-parin viikon tauko ja sitten alkais talvikausi. Tosin en tiedä meenkö mihinkään ryhmään, vai osaaviin vaiko 1-2lk/mölli tasoisiin, ehkä paras olisi tuo viimeinen, koska osaavissa oltiin jo viime talvena, ja siellä opiskellaan enemmän ohjaus kuvioita, kuin rataa/radan yhteydessä ohjauksia.


Ensin mentiin mustalla merkitty rata. Alku oli tosi hyvä, koska kerrankin oli hyppy ns. haastava, kepeillä Jessen nenu AINA tippu maahan niin aina sai töksäyttää sitä, sillain ''hei mä oon täällä, tehtäisko nyt nää kepit uudelleen ja kunnolla'' :D, mut putkiin mentiin yleensä tosi hyvin ja suhk. kivalla vauhdillakin. Puominkin kontaktin, otti kunnolla, heti sen jälkeen, kun kerran jouduin palauttaan sen kontaktille.

Toisella radalla ongelmana oli se, että putki olis ollu niin kiva, mutta ihmettelin, että se valitsi PUTKEN puomin sijaan vaikka, oon aina luullu, että puomi ois se kivoin este ja putki '' ei niin kiva '', mutta ei nähtävästi. No sitten, kun vihdoin sain kolmannella yrityksellä Jessen puomille, niin Jesse teki huippu kivan kontaktin. Kepitkin meni tällä toisella ''radalla'' hiukan paremmin.

Huomenna varmaan tai sunnuntaina tulossa parista haasteesta postaus sekä toko-päivästä, 
kunhan kouluttaja saa kuvia jonnekkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti