28.7.2012

Vapautta :D

Tää viikko on ollut aika hiljainen, kun itse oon ollut ti-to niin pikku serkkujen
+niiden vanhempien kanssa mökillä. Ja Jesse sai olla isäni kanssa kotona, 
kun pikku serkun äiti on allerginen koirille :<
Mutta hyvin Jesse paineli kuulemma meneen Nellin kanssa & t
ulihan ne keskiviikkona päivällä käymään mökillä niin ehdin potkia pallo sen kanssa.

Laatu ei oo ihan parastaan, mutta saa luvan kelvata :D Jesse halus taaas söpöillä!


Ne lähti kotio torstaina niin sitten me oltiin vielä to-pe yö mökillä.
Koirat jäi mun seuraks möksälle, kun iskä meni navettaan, jossa meni n.3h!
Siinä ajassa ehdin potkia varmaan 30min palloo Jesselle, kahdessa osassa, 
samalla treenailin Nellin kanssa sivulle tuloa, seisomista, haukkumista käskystä ja
lopuksi sai etsiä loput namit maasta, sitten ehdin pestä Nellin
 (shampoona toimi semmonen mikä on Hellävarainen pesu ja parantaa ihoa, 
mutta meillä ei sen kanssa onneksi ole ollut ongelmia.) ja sitten ehdin uittaa Jessen, 
mistä yllätyin, ku se ui 3 kertaa n. 1m pituisen ympyrän, 
Piileeköhän Jessessä sisäinen vesipeto ?


Jesse nauttii härän herkkurullasta :)

Nyt on sitten muutto vihdoin ohi elikkä Jesse pääsi 4h+k (90neliötä) niin
mun, mutsin ja mutsin miesystävän kans. Ja nyt on 2 yötä ekat yöt ilman minua, 
kun olen itse virroilla ja jesse hml!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti