24.8.2013

Omistajan omia mietteita peruskoulun jälkeen? Minne? Miksi?

Ajattelin nyt pistää tähän väliin postauksen ihan omasta elämästä ja
siihen minne suunnittelen lähteväni peruskoulun jälkeen.

Oon miettinyt varmaan koko kesän jo ens vuoden yhteishakua, koska mulla alko nyt peruskoulun viimenen luokka (jei <3) Mulla on se, että amitsun puolella ei oikeestaan mitään kiinnostavaa alaa ainakaan täällä Hämeenlinnassa, joten oon päättänyt, että jos jään Hämeenlinnaan opiskeleen niin valintani on lukio, jonka venytän kolmeen ja puoleen vuoteen tai neljään vuoteen, sitten yksi mikä on myös alkanut kiinnostamaan on myös Kannuksen kennellinja, toisaalta kiehtoo, mutta toisaalta ''pelottaa, lähteä tuonne isoon maailmaan vaeltamaan'' :D

Oon yrittänyt tässä tän vuoden aikana jo selailla netistä kaikkea mahdollista tietoa kannuksesta sekä yleisesti lukioista, sitten nyt oon muutaman petsieläisen kans jutellu kys. paikasta (kannus), koska he ovat joko opiskelleet siellä/opiskelevat siellä tälläkin hetkellä vielä. Mikä parasta meidän koulun opo sanoi, että voisi järkätä sillain mulle, että pääsisin päiväksi tai pariksi mahdollisesti tutustumaan kannukseen, joten voi olla ennenkuin syksy kunnolla tulee niin meitsi pääsee käymään ja tutustuun kannuksen elämään hetkellisesti. Onneksi tässä on aikaa reilu 5kk miettiä tuota asiaa. Mietityttää myös tuo lukio+amis, koska siellä on kaksoistutkinto vuosi, ens vuonna, mutta uskon, että pääsen siitää,
kun jaksaa panostaa ja ainahan on sellasia viikkoja, ''enpyge, en jaksa, en saa mtn'', kaikissa aloissa ja kaikilla jossain elämänsä vaiheeessa. Nyt ois tarkotus saada serkku tai kaveri mukaan tutustuun mun kanssa tonne tai no seuralaiseks ja sitten aattelin, että nytkun ysillä on kaks tet viikkoa, niin olisin toisen ''eläimiin'' liittyvässä paikassa, mistä en kerro nyt enemmää, koska muutama tuttu lukee tätä, niin saan pitää heidät jännityksessä :DD Toisenpaikan tiiän jo, mutta toista en vielä!


Sain muuten 31.8 toko päivään, molemmille koirille paikat, nyt vaan kerran kaks pitäs Nellin kans päästä kaupunkiin tai jonnekkin hälinään treenaileen. Ja eilen lähti Jessen rekisteröinti paperi. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti