18.12.2011

20.12 ---> 9kk

Noniin nyt tää pikkuinen on jo 9kk :D tai no tarkalleen 20.12 eli tiistaina :D
Jesselle oon keksiny lahjaks aktivointiluun ja lelu! Myös kaverini ostaa sille jtn ja mä sen koiralle, kyllähän koiratkin tarttee lahjoja :D

Mitäs muuta, Jesse oli perjantai lauantai yön mutsin kaa ekan kerran kun olin iskällä tai no se meni että olin  kaverilla kun iskällä meni myöhään tallinnassa! :_/

Lauantaina se sitten haettiin iskälle ja pääsi juokseen energiaansa pois ja painiin Nellin kanssa.

Tänään se kävi  aamupäivällä iskän kaa metässä lenkillä joka oli yllätys minulle :D että iskä menee sen kaa...
Tänään mun (serkku+sen mies) tuli käymään meillä ja sit myös niitten koira tuli käymään niin vilskettä riitti :D


Kesällä otettu (Jesse&Nuffi)

Kesällä otettu kans (Jesse&Nuffii :D)

                                  Nuffi syö luuta ja Jesse ottaa aurinkoa mitä muutakaan toi laiska jaakko tekis  =D



Tommoinen viel ja kolme päivää kouluu ja sit n. 2,5 vk loma <3

Ps. Joulukuva pitäis ottaa tosta jos jaksais tän viikon aikana sen tehä =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti