22.9.2011

Nyt alkaa.....

....olemaan viimeisimpiä mätsäreitä tälle vuodelle missä käydään... Elikkäs sunnuntaina ollaan menossa Hämeenlinnan kaupunginpuistoon, jossa siis mätsäri on, ja toivon että menisi hyvin minun että Jessen puolesta... Oon kattellu petsiestä että on tulossa paljon porukkaa, joten toivotaan että ilma sallii hyvän mätsäri päivän... Kokeet koulussa on nyt onneksi ohi joten pystyn keskittymään enemmän tänne blogiin ja Jesseen tietenkin.. :)

Jesse ei oo tykännyt olla lenkeillä, kun on satanut melki aina kun ollaan lenkillä tai lenkille menossa :(
Oon suunnitellu sillee tän viikonlopun että huomenna meen koirapuistoileen taas pitkästä aikaa, eli siellä voi mennä jonkin aikaa.... Sit lauantaina olis harjotella sinne mätsiin ja sitte käydä metässä ryypeemässä tai Aulangolle ja takas lenkki, mutta sit se päättää varmaankin ilma  :)

Sit oon niin hyvä et kun lähin lenkille päivällä paiskasin oven kiinni aika kovaa ja mun sormi jäi väliin ja se on turvonnu ja siihen sattuu, vittu!!

Ja kuvia:

                                                                Olisko Poron Jäkälää


                                                                    Ruusun tyylinen


                                          Sininen ja Valkoinen Niinkuin Suomen Lippu  :)

               
                                                                     Vadelmia:)
                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti